Marte Methorst

Creative Director; Soulful en hoogwaardig ontwerp

Jij wilt mensen helpen, je wilt verbinding leggen en ze een welkom
thuis-gevoel geven. Je wilt dit doen op een organische manier, zonder al te veel poespas. Maar de klanten aantrekken die er echt voor gaan, die jouw waarde inzien en graag met je werken.

De markt van coaches is groot, er wordt veel uit dezelfde vijver gevist.
Maar wat, als jij die vis bent die sprankelt, die voorop zwemt?
Die precies de juiste koers vaart en daarmee de aandacht trekt?
Zonder koers, kun je namelijk niet varen.
En zonder de juiste materialen, kun je ook niet varen.
Het is een totaalpakket, wat maakt wie jij bent en wat je te brengen hebt.

Je wilt dat jouw potentiele klanten voelen, wat jij voor verschil te brengen hebt. En dat mag voelbaar zijn in jouw visuele communicatie naar de buitenwereld. Met de juiste emoties kun je ze vangen en zich thuis laten voelen in jouw bedrijf.

“Als geen ander kan zij ideeรซn tot uiting brengen in beelden. Ze voelde heel goed aan wat bij mij en mijn bedrijf past en stemde het hele proces goed af. Ze nam echt de tijd voor me en ik kon alles aan haar vragen. Marte heeft mijn verwachtingen overtroffen!โ€

– Anne Formsma, Mindfulworks –

ALS KIND WILDE IK MIJN EIGEN BOETIEK

Ik wilde altijd een eigen boetiek, met daarin mooie bloemen en mooie producten. Ik had mijn eigen bloementuin en maakte mooie boeketten voor mijn familie. Daarnaast kon ik uren in de magazines van mijn moeder bladeren op zoek naar mooie afbeeldingen, patronen en kleuren. Het samenstellen van kleurenpaletten en het maken van moodboards zat er dus al vroeg in en ik had een goed oog voor wat wel en niet bij elkaar paste.

Op de Vrije School werd creativiteit enorm getriggerd. Maar ook op de reguliere middelbare school bleef die creativiteit sterk aanwezig. Dus de stap naar de kunstacademie was niet vreemd, maar toch voelde ik me daar niet thuis. Want de creativiteit werd daar heel erg gestuurd, iets wat schuurde bij mij. Ik stopte. Mijn plezier was weg. Jarenlang heb ik niks met mijn creatieve talent gedaan.
Ik stortte me op een internationale loopbaan. Tijdens mijn studie International Business zag ik waar het geld te verdienen was. Ik wilde bij grote multinationals aan de slag. Wat was iedereen trots, maar diep van binnen voelde ik dat het niet klopte.

“Mijn bedrijf beweegt dan eindelijk die richting op die ik ambieerde. Beeld รฉn geluid moesten blijkbaar eerst kloppen. En dat doet het nu. Hartelijk dank Marte; jouw visuele en kunstzinnige talent heeft mijn bedrijf letterlijk en figuurlijk getransformeerd!โ€

– Dรฉsirรฉe Rombouts, Aurom –

MIJN TURNING POINT

Klinkt clichรฉ, maar mijn bedrijf is ontstaan toen ik in het diepste en zwartste gat zat van mijn leven. Ik zat in een postnatale angstdepressie en tegelijkertijd verloor ik ook nog plotseling mijn vader. Dieper als dit kon gewoon niet.
Maar dit was juist mijn turning point, het leven zoals ik het leefde voelde niet als eigen.
Ik leefde naar de verwachtingen van anderen. Wat ik zelf wilde? Dat negeerde ik.

Ik had een stressvolle baan als marketingmanager voor een internationaal bedrijf. Ik ging continue over mijn grenzen heen. En als ik dan op mijn kantoor zat, keek ik naar buiten en dacht ik vaak; is dit het nou? Is dit nu waar ik zo hard voor gestudeerd en gewerkt heb? Is dit wat ik tot mijn 65e wil doen? NEE.

Ik als hoog sensitief persoon had deze zware, maar doch zo nodige les nodig om in te zien dat het allemaal heel anders kon. Mijn langgekoesterde droom werd langzaam ontplooit toen ik een prachtig loopbaancoaching traject deed; de droom die ik had als kind, kwam weer bovendrijven.

Die โ€˜boetiek-droom is uitgegroeid tot een prachtig eigen creatief bedrijf. Waarin ik met mijn hoog sensitieve karakter en visuele talent de mooiste merken en concepten creรซer, middels hoogwaardig en Soulful ontwerp. Persoonlijkheid en gevoel speelt een grote rol in mijn bedrijf. Ik vertrouw blindelings op mijn intuรฏtie en werk echt vanuit mijn hart. Ik voel dan ook snel aan welke uitstraling past bij de identiteit van mijn klanten.

WAT NOG MEER?

* Ik word erg blij van mooie verpakkingen en materialen
(ik bewaar dus altijd veel tot grote frustratie van mijn man);

* Ik ben dol op fotograferen van mooie kleuren en vormen in de natuur, karakteristieke gebouwen en uiteraard mijn kinderen!

* Ik heb in Frankrijk op een wijndomein gewoond en hierdoor een enorme passie voor wijn ontwikkeld;

* Bijna elk weekend bak ik wel iets lekkers met mijn oudste dochter;

* Ik heb een enorme sjaal en tassen tik;

* Ben gek van mijn lieve chocolade Labradoodle Pip;

* Ik ga het liefste op vakantie in Frankrijk en Italiรซ, op zoek naar pareltjes van pittoreske stadjes.

WIL JE WETEN HOE IK JOU KAN HELPEN?

Ik ga akkoord met

7 + 3 =